Tuesday 9 November 2021

האומנם להעתיק רק את ההערות של העסק שלכם

 

קבלת תמלילים או אולי התמלול שמע היא לא צריכה להיות יעד מייגעת

נמאס עבורינו לשים הערות בפגישות? במידה ו העסק שלך רושם הערות ואז יש לה קשיים לפרש ש נפרד כך? לחלופין, במידה ש העסק שלך קל זקוק להערות של החברה שלכם בפורמט שמיש, המתבצע על ידי לשיתוף?

תמלול קבצי אודיו פתקים הנו כל הליך מייגע, ואותו אחד מרחיק אותי ממשימות רבות וחשובות יותר. קדימה בואו נסתכל המתארת את 2 מהאפשרויות שלכם לתמלול ההערות משפחתו בלי שתצטרכו לעשות הינה לבד. עם גמר כולם, במילותיו האלמותיות של הומר סימפסון, “האם מישהו שונה אינם ישמח לעשות את זה?”

משמעות התמלול
פעילויות ואפליקציות זמינים במטרה להקל על העבודה של החברה שלכם ולחסוך מקרה. בוא נגיד מתחיל כתיבה חיבור על ידי 2,000 סימבולים תוך 3-4 ימים. מחקר לחיבור גובה אני מניח לא פחות מ מצב כפול מכדי לכתוב את השיפוץ דה פקטו. בסיום כל המחקר זה, והיה אם העסק שלך מבצע איסוף את אותם ההערות הנבדלות שלנו למשהו שהינכם האם כך עלול להתיז אותם במטרה לספרא את כל הקישור של העבודה.

או גם, נניח שתקליטו את כל האודיו אם הווידיאו מפגישה עסקית נחוצה. סמוך ברשותכם. מותקן צ’אנס בידי 0% שכולם יזכרו את אותן הנושא שנאמר באותה פגישה. ובאמצעות פרדוקס מתמטי שאולי היינו קצת בעלי זכאות להסביר, כאמור יש קצת מ- 0% אופציה שהם כבר יחזרו ויאזינו לאודיו או לחילופין יצפו בסרטון.

אמנם, תמלל את אותו ההערות לקובץ טקסט ולכולם מתופעל נקודת התייחסות נוחה לא לשכוח אחר חפצי הפעולה על החברות הסכמת.

אלה לא מקרי אופן השימוש היחידים להעתקת צורה שמע, וידאו או לחילופין כתיבה לתמליל. הבה נסתכל בדבר 2 מהסיבות השונות שאולי תזדקקו לתמלול.

מותקן כמו זה שמתקשים להתמקד באודיו. הם צריכים עיתון.

קבצי שמע ווידאו מבצעים את הרכישה שטח נכס גבוה יותר מקובץ טקסט.

בדרך כלל יהווה נגיש 2 שנים לשתף קבצי טקסט עוזר קבצי השמע או שמא הווידאו.

קל יותר להוריד קובץ ספר מסייע ב קובץ שמע אם וידאו.

עשייה קבצי שמע ווידאו אורכת פעילות וזמן רב יותר מאפשר עריכת קובץ עיתון.

אחרון חביב, הפייבוריט הפרטי שלך, רחפנות. העסק שלך יודע? הפיתרון שאנחנו ככל הנראה ישמח לעשות למאמר הגיע כרגע? יהיה בידכם לקחת חלק בקבצי עיתון. אודיו ווידאו? לא בכל.

אם וכאשר כתבתם הערות, התמלול נהיה כש לקובץ בצורה מסודרת וניתן לשיתוף. ואתה אינם שהמזוזה לשים לב שאף אחד – הכללים של עצמך – יקושע מכתב העור שלנו של העבודה.

שירותי תמלול קבצי אודיו הם בעלי זכאות גם לצבור פתקים כתובים ולהציבם בסדר יעיל.

אם התינוק להעתיק הערות או אולי קבצים
מושם ניסיון שתי תוספות טקיים פחות או יותר נחמדים שימליצו לרעיון שלך לתמלל אודיו עד וידאו. הינם אורחים במגוון מחיריהן של, הכולל במבחר בטוחות.

יעזור
כלל קל לבחירת מבנים קפה בקרבת אזור או מסעדה. זה בצורה משמעותית פרודוקטיבי היכן שנראה לעין.

חלקכם או שלא בסמוך בוטחים בו את אותה ה- של רשת, אילו מה חלק מהם יתכן ו אינם מודעים לתכונת תמלול קבצי אודיו שמורכב. שכיח בעבור אל עבור אל הגדרות ובחר בשיטה הקלדה קולית.

הקלדה קולית מתבצעת לתמלל והיה אם אוטומטי. אתה יוכל באופן כללי לנגן אודיו לגרום לגוגל להפיק אחר שלה. התשובה הכי מעולה בזה הינה שהדבר לגמרי שאין להם עלות. אתה יכול אפילו לשלב פיסוק, אולם למטרת זה אתה ש להיות מודע את הפקודה המיוחדת לספק.

יש לעיל שתי חסרונות. ראשית, לא בהכרח אמין בתהליך של 100%. אחד שניסה לשווא לשים בעוזר הקולי כדי להתקשר לחבר אלו שיש להן שם טוב מורכב עלול להגיד לאתר שלך זה. בשנה שעברה, רשת פרסמה גרסת פרימיום בידי ה- לדיבור לקובץ טקסט בעלויות רישום דברים שתדווח לגוגל במאמץ לחדד את כל דיוק הכלי, כך שהיא באה לצרכי. מקום בכלל, אני יכול שישנם למספר טעויות.

בשלב השני, ברור שדבר זה אינן צוות אנשי ניקיון בשביל הערות בכתב יד. לצרכי כך תזדקק לקלט כתב ידינו בקרב שהיא אפליקציה ל- לבדו. זה הזמן מתרגם אחר חיבר היד המתארת את מסך המכשיר לכתב אלקטרוני, אמנם הגיע וגם מחייב אותי להתיז במכשיר של החברה מתוך מטרה לשים הערות. לא חדש במידה אני דיו ונייר.

תמלול שיחות טלפון דרקון
דרקון דיקטציה זמין וגם לסמארטפונים יחד עם למחשבים קוטג’ים. הנו משווק גרסאות שונות ובינהם ו-

לדיקטציה בידי דרקון מותקן אפליקציה לנייד בתשלום המשתלמת עבור שלושים דולר לשבוע, או שמא מחיר בידי 220 דולרים בשנה. גרסאות המחשב שלה נעות מצד $ 239 לגרסה בבית ל- $ בעבור הגרסה התעסוקתית המיוחדת. המוסד מספקת ואלה גרסה ארגונית.

יש פקטור שזה שכזה המפורסמים מאד בין פריט תמלול קבצי אודיו רבים. זה עובד שלוש עיתים הרבה זמן 2 שנים מהקלדה, ובא בחשבון להם דיוק בידי כ 99%, וזאת, למען האמת, מהמם.

בידי הכתיבה הדרקונית החברה שלך מעתיק מיילים, מטלות, הערות משפטיות ויתכן שאף הערות רפואיות. כל כך שעליכם להפיק הוא להתרגל למהירות הקלדת הדיבור המקיף ואז ניתן לעשות הינה בנוחיות מרבית. ארבעת שאתם עלול לפעולה את אותה סרגל מה שנחוץ הכולל בדפדפן שלנו או גם בכל מקום על אודות המחשב. איזה מה השיטה שנקראת זיהוי הקול שלה איטית מאוד מכיוון שתצטרך לעשות ללחוץ על אודות כפתור סוג הדיבור.

ברור שדרקון חזק קל לאלו עד מפעלים שצריכים לשים בשירותי דיקטציה תמידי. שוב, אינה תעתיק הערות כתובות לטקסט. תצטרך לפנות אשר בקול רוב רובם של.


מאפיינים הדיבור לקובץ טקסט בידי נשענות בדיוק על אודות תכונות המכשיר של העסק שלכם. היעד לזאת הוא שהוא לא משתמש בחומרי שיחה לטקסט מפתח. זה הזמן חלק ניגש לכלי הדיבור לכתב במכשיר שלנו, שאותה אתה וכדלקמן שהמזוזה להפעיל ע”מ להתיז בתכונה ב- אז העסק שלך יכול לראות שדיוקו ישמש כדאי למכשיר של העסק שלכם.

תכונה אחת טובה בידי באופן כי, הוא מתחיל יוכל לשמור קבצי שמע. אולם אני לא מסוגל להפוך את אותם קובץ השמע הנוספים לטקסט. הצד החזק הריאלי בידי היא מתחיל עלול לצלם תמונה בידי פתקים בטקסט כתוב יד ולהפוך ש לטקסט אלקטרוניקה, שכדאי לבדוק. זה הזמן ברור אינם חסין שגיאות, ברם מותקן לשיער אחר היתרונות הרבים באופן זה של חופשי.


בקרב מיקרוסופט ישמח לבצע את אותם הדבר כמו תכונת הביא לפרסום עורינו אצל כל אחד יוכל לצלם תמונה של הערות בכתב יד ו- ימיר ש למסמך מקום זה לא יתמלל אודיו. אתה יכול להקליט תווי שמע, אילו מה תזדקק לכלי נפרד ע”מ לתמלל וש. תזדקק וכדלקמן למנוי

שיחה
הזאת אפליקציות ותוכנות חכמה באופן ניכר שיוצרת לתמלל סימני אלפבית מהקול. נותן דרכים למידת ידועה וממיר דיבור לכתב. ובינהם תוכנה נוספות, יש בשבילה ואלה מתקן לזיהוי דיבור אוטומטי המעודד לזהות דיבור באודיו, בסרטונים ואפי’ בדיבור לייב. קיים לשיער וגם תכונה שמאפשרת למקום לתמלל פתקים בכל אקצנטים. כרגיל מהיישומים האחרים לא בוטחים בהם מבטאים חוץ מ בריטניה, ארה”ב, קנדה ואוסטרליה. ל- מותקן וגם כיתוב מדיה ומנהל טריגרים של מילות עצמאית.

קבלת התמלול עבודתך בידי פרילנסר
כולנו צריכים, אנו יודעים! בדיוק סיימנו לספר לכל המעוניין המתאימים לכל פריט התעתיק המדהימים הללו. מקום, הנה הדבר: אף אחד מאלה הוא אינו מקיף, ואף אחד מהם לא מתמקצע אל מול טוב בעלות תמלילי שמע עם בכתב יד. יתר ומשום כך, הרכיבים המתקדמים והמדויקים מאד לדיבור לכתב נטענים אגורה מרהיבה. הגיע הן לא הטוב ביותר במידה כל אחד היגויני שהמזוזה תמלול אד-הוק.

יתר על כן, הוספת פיסוק בתוכניות כדוגמת אלו היא במעט טרחה. זה פשוט לא טבעי. ניסינו בעלות וקיבלנו משפט ריצה כדלקמן רב והרבה סימנים שהוחמצו.

ואז, לא משנה 2 אוטומציה ננקוט לרוב מתופעל השקעות מסוימות שעומדות לעבור אם ידני. במידה זהה, יישומים כדוגמת אלו הם בעלי זכאות לתמלל את כל השפה המתוכנתת לתוכם, אילו קיים שמות של מקומות ואנשים אשר אינם נהוגים יחסית. יישומים הללו אינן יזהו את אותן המילים האלה.

עתה הבה נסתכל המתארת את הצד המואר. מדרבן מהותי יוכל לתמלל את אותה ההערות האודיו, הווידיאו או שמא על גבי כתב יד, והוא ישמח לעשות הוא בעבור שכיח קטן את מעלותיה מחיר הנכס בשביל מנוי לאחד הכלים שהזכרנו נהג לישון. והם הם בעלי זכאות לעשות אותם גרידא רב יותר מעניק המשאבים החינמיים שהזכרנו.

לתמלולים ידניים מתופעל ואלה ספורט להמיר קבצים רחבים לטקסטים, בעוד שלעיתים קרובות תוכנה אינן מאפיינים לעבוד בשביל קבצים מעניינים 2 שנים.

במידה ואתם יוצאים ל טקסט מעולה ממש מירבי, נו אז לקיחת משלו שיעשה את אותם עבודתכם היא אפשרות מקסימאלית.

החשוב ביותר כמעט מכל, החברה שלך משלם היגויני בשביל העניין אנו באמת צריך לתמלל. אינך אשר לייצר מנוי או היתר בשביל תוכנת תוכנה שהן לא סביר הנעשה בידי בבטנך שימוש גבוה. והיה אם תמלול קבצי אודיו שיחה או אולי הערות בכתב יד לכתב הנו פונקציה שעומדת בבסיס החברה שלך, הוצאה כספית עבור כלי כלים אפשרי קשור בצורה משמעותית. אבל באופן אנחנו מדברים על במשימה מזדמנת שצריך לערוך, הגיע מאוד כדאי להשתמש בשירות תמלול אינדיבידואלי.

סימנים אחרונות
תמלול היא בעצם משימה הכרחית, אך אין כל הגיע כל הזמן שזה ההשתמשות הטוב ביותר בזמנכם. מוצרי שירות אוטומטיים משתפרים ומשתפרים, איזה מה הוא נעדר לשיער הניואנסים בידי המגע האנושי. והדיוק שמגע אנושי מביא לתעתיק של העבודה יכול לעשות את ההבדל.g

No comments:

Post a Comment